راهنمای سفارش گذاری و تایید فاکتور تامین کننده
فروشگاه های زنجیره ای فستیوال
تامین کنندگان محترم به استحضار می رسانیم شرکت پرشین تجارت پاشا (فروشگاه های زنجیره ای فستیوال) در راستای بهبود فرآیند تسویه حساب مالی با تامین کنندگان عزیز اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار تایید فاکتورهای دریافتی در پرتال تامین کنندگان نموده تا در کوتاه ترین زمان امکان پرداخت مطالبات مالی تامین کنندگان عزیز میسر گردد
برای ورود به پرتال تامین کنندگان با مراجعه به آدرس sup.persianptp.com:2629 و یا taamin.persianptp.com:2629 مراجعه فرمائید

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید (نام کاربری و رمز عبور توسط واحد بازرگانی این مجموعه برای هر تامین کننده ارسال شده است. لطفا در صورت عدم دریافت یا فراموشی کد کاربری و رمز عبور خود مراتب را از طریق ایمیل سازمانی به عوامل واحد بازرگانی این مجموعه اطلاع رسانی نمائید)
بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود صفحه ی زیر باز خواهد شد

در این صفحه بر روی منوی سفارشات ، سفارشات باز کلیک کرده و با انتخاب بازه ی زمانی و فروشگاه مورد نظر ، تمامی سفارشاتی که توسط مجموعه فستیوال برای شما ثبت شده باشد به شما نمایش داده خواهد شد.

با کلیک بر روی نمایش جزئیات، اطلاعات سفارش درخواستی به صورت کامل به شما نمایش داده خواهد شد همچنین قابلیت خروجی اکسل و چاپ نیز برای شما وجود دارد

در صفحه ی باز شده (جزئیات سند سفارش) همانگونه که در عکس زیر نمایش داده شده است می توان تعداد سفارش را برحسب نیاز تغییر دهید به یاد داشته باشید که تعداد تغییر سفارش باید کمتر یا مساوی سفارش فروشگاه های زنجیره ای فستیوال باشد و درصورت عدم موجودی سفارش باید تعداد سفارش به صفر تغییر کند.
نکته : فاکتور رسمی که برای فستیوال ارسال می کنید باید با سفارشی که در این قسمت تایید کرده اید از نظر تعدادی هم خوانی داشته باشد
بعد از تغییرات انجام شده با زدن دکمه ی تایید سفارش، مرحله ی تایید تامین کننده برای این سفارش به اتمام خواهد رسید.

بعد از تایید تامین کننده سفارش در بخش دریافتی کیان اضافه شده و انباردار در صورت ارسال بار توسط شما، محصولات را رسید خواهد کرد.
بعد از دریافت کالاها در شعب فروشگاهی و ثبت سیستمی توسط پرسنل این مجموعه، فاکتور دریافتی در قسمت فاکتورهای دریافتی، تایید فاکتور نمایش داده می شود. در این قسمت همانگونه که در عکس نمایش داده شده است با کلیک بر روی گزینه نمایش جزئیات، کالاهای مربوط به این فاکتور نمایش داده می شود و تمامی قسمت ها در این قسمت می بایست توسط شما بررسی گردد.

در صورت صحیح بودن موارد نمایش داده شده در آن فاکتور شامل (تعداد کالاها، نرخ خرید کالاها و .. ) می بایست برخی از فیلدها توسط تامین کنندگان محترم تکمیل گردد که موارد درخواستی به شرح ذیل اعلام می گردد
- شماره فاکتور
- شماره منحصربفرد مالیاتی
- بارگزاری فاکتور رسمی دارای مهر و شناسه مالیاتی مربوطه
- ویرایش قیمت خرید (هزینه کاتالوگ تامین کننده) در صورت نیاز
- عنوان فایل
- شرح پیوست
نکته بسیار مهم : در صورتیکه تعداد فاکتورهای مرتبط با یک سند بیش از یک عدد باشد شناسه منحصر بفرد مالیاتی یکی از فاکتورها در فیلد مربوطه درج گردد اما تصویر کلیه فاکتورها (دارای شناسه منحصر به فرد مالیاتی) در قالب یک فایل (RAR،ZIP) بارگزاری گردد (آموزش ایجاد فایل zip)
سپس دکمه ثبت را بزنید.
لازم به ذکر است تکمیل موارد و مطرح شده فوق الزامی می باشد و بعد از تایید فاکتور این سند جهت پرداخت به واحد مالی این مجموعه ارسال می شود و در صورت عدم تایید این فاکتورو یا عدم صحت اطلاعات وارده، پرداختی انجام نخواهد شد.

همچنین در صورت احتیاج به مکاتبه با این مجموعه می توان از قسمت مدیریت پیام ها، ارسال پیام استفاده نمایید.

با کلیک کردن روی دکمه زیر می توانید راهنمای سفارش گذاری و تایید فاکتور تامین کننده را در یک فایل PDF دانلود کنید